-Sputnik-: Fast Molinder har väl mer meriter, karaktärsdragen kan jag inte svara varken bu eller bä på men jag tror att de är helt olika personer där Molinder är mer analytisk.
Villervalla: Ja. Det kan säkert bli bra i slutändan. Det viktigaste blir nog att Gath blir en fullträff. Han kanske är så rak och tydlig att det behövs lite andra karaktärer vid sidan om honom med.
Att Molinder skulle vara mer polare med Nubben än med Madsen blir väl lite larvigt kan jag tycka.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer