1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3004183

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Jag fattar inte riktigt vad det är man ser i Molinder. Till och med J20 laget har väl sagt att de vill ha en tränare med mer nypor som kan säta ned foten?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: ”Till och med U20 laget har väl sagt att de vill ha en tränare med mer nypor som kan säta ned foten?”

hoppas du har nåt fog för detta nu annars håller du på att skapa en ny hs-sanning. ser de framför mig ”han va inte ens omtyckt i U20”. börjar redan sås de sedvanliga fröna att molinder valsat in på kansliet o tagit en kaffe med nubben o vips fick han jobbet utan några som helst meriter eller profilprövning… sånt som baaaaaaaara händer i timrå…

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer