ja vill hoppas o tro att den bruna filten som nu dras över säsongen när vår största genom alla tider lämnade #54, en dag tittas tillbaka på o man minns de som han mer eller mindre på egen hand höll oss kvar så vi kunde etablera oss ytterligare .
de skulle ge hans sanslösa insats denna säsong den betydelse den förtjänar
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...