1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3004293

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Det är en onekligen en märklig tillfällighet. Men är man hypersensitiv för detta med ”kompisrekryteringar” (det finns uppenbarligen många som är det…) så är Madsen trots allt en som skulle ge utslag. Halkade in i A-laget mitt under säsong när vi gått tungt ett tag, helt utan adekvat tränarerfarenhet i bakfickan.

Nu har han åtminstone samlat på sig lite erfarenhet, men jag inbillar mig att det finns en anledning till att vi fortsatte med tre assisterande den här säsongen trots att Pena försvann som var den enda anledningen till att vi hade tre ifjol. Typ kompetens, Madsen verkar ha gjort mycket annat än rena tränarsysslor. Boka resor, bidra till stämningen, osv.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Mer av lagledarstuket över Madsen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...