Tom Topp: Får hoppas en eller två spelare vill bort själva då. Timrå BÖR ta ett snack med minst 2 spelare att deras roll i laget nästa säsong är på läktaren. Så kanske dom söker sig bort självmant.
Smörgåsen : Madhawk hintade ju för några veckor sedan i podden att det fanns några spelare i Timrå som inte var helt nöjda med hur deras roll blivit under året som skulle kunna överväga att bryta för att gå någon annanstans.
Heikkinen, Lilja och ev. Westfält kommer direkt på tanke.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...