Tom Topp: Ja, om ingen annan klubb är beredd att "ta över" kontrakten så funkar det ofta att en annan klubb betalar en del och vi fortsätter toppa upp till det avtalet man hade med oss.
Därför känns det ibland lite världsfrånvänt med folk härinne som tjatar om att vi ska bryta med 4-6 spelare. Vi har redan en av de sämre ekonomierna, vi har absolut inte råd att betala för spelare i andra klubbar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Därför känns det ibland lite världsfrånvänt med folk härinne som tjatar om att vi ska bryta med 4-6 spelare. Vi har redan en av de sämre ekonomierna, vi har absolut inte råd att betala för spelare i andra klubbar.