1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3004339

Sv: Apropå nånting...
Joslan00: "Det jag gillade absolut mest med Gath är att han verkar vara en individ med enorm vinnarskalle. Att älska att vinna och bli förbannad på motståndare som gör det svårt att vinna. Det där är precis vad Timrå saknat - någon i ledningen som vill vinna VARJE match."

Ja detta har saknats i Timrå och jag är rätt säker på att vi kan få det med Gath. MYCKET viktigt detta anser jag.

Sedan bör man nog jobba med en annan psykolog så man inte sjunker ihop när man släpper in första målet eller hamnar i underläge och blir små mentalt och nästan aldrig vänder en match som det varit de senaste åren. Men det kanske ordnar upp sig med en bra tränare som Gath är som kan styra upp det och motivera spelarna att ge allt oavsett läge? Oavsett bra med psykologisk hjälp.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...