-Sputnik-: Vet för övrigt inte om detta har lyfts idag? Men vi kan vara lugna över Genborg känns det som.
"Planen är att han ska spela i Timrå även nästa säsong.
– Tanken har hela tiden varit att jag ska spela i alla fall ett år till i Timrå. Jag har trivts jättebra i Timrå och vill fortsätta min utveckling där."
Betyder det att vi slipper att släppa honom till campen nästa säsong? Är det inte bättre han fokuserar fullt ut på att förbereda sig med Timrå istället. Om det ändå är planen?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men vi kan vara lugna över Genborg känns det som.
"Planen är att han ska spela i Timrå även nästa säsong.
– Tanken har hela tiden varit att jag ska spela i alla fall ett år till i Timrå. Jag har trivts jättebra i Timrå och vill fortsätta min utveckling där."
Betyder det att vi slipper att släppa honom till campen nästa säsong? Är det inte bättre han fokuserar fullt ut på att förbereda sig med Timrå istället. Om det ändå är planen?