1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3004772

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: "Blir det så att Emil lämnar oss så måste vi fortsätta det här hårda arbetet. Det är ju två otroligt skickliga spelare, men de har tagit ganska mycket plats och jag menar, vi är ganska trygga med att det finns andra som kan kliva fram. Men just nu så är vi i det läget att vi håller på med en jakt och letar spelare."

Jag blir nästan rädd när jag läser ”vi är ganska trygga med att det finns andra som kan kliva fram”

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Mardrömsscenariot är att vi bara värvar två nya, där poänggarantin ligger på "vi tror ska vara topp 6" nivån, med nån falsk förhoppning om att de vi nu har på kontrakt ska börja spruta in poäng. Fan jag lägger mig i fosterställning redan nu och vaggar sakta fram och tillbaka samtidigt som jag sluddrar Lilja, Westfält, Heikkinen om och om igen

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...