Tommysåsson: En annan kan ju ha ropat sig hes om en "toppback" rätt friskt de senaste säsongerna. Just pga den anledningen du lyfter fram. Skulle vilja säga att vi byggt mest omodernt i SHL på backsidan typ alla säsongerna i sen vi gick upp.
Mest med fokus på att "hålla nollan" mer än att spela ett modernt spel från egen zon.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skulle vilja säga att vi byggt mest omodernt i SHL på backsidan typ alla säsongerna i sen vi gick upp.
Mest med fokus på att "hålla nollan" mer än att spela ett modernt spel från egen zon.