Smörgåsen : Och leta spelare för att utvecklas vet man ju om redan. Vi har några såna i truppen
Genborg, Freij, Eriksson, Lundmark, Heikkinen, Lilja, Sundin, Forsmark, Kapanen, Westfält, Levinsson + Barkemo och Hallquisth är här för att tanken är att dom ska utvecklas.
Pratade man ingenting om hur man vill ersätta Dahlén och Emil, bland annat? Pengar kan väl knappast vara ett problem för det kommande säsong.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Genborg, Freij, Eriksson, Lundmark, Heikkinen, Lilja, Sundin, Forsmark, Kapanen, Westfält, Levinsson + Barkemo och Hallquisth är här för att tanken är att dom ska utvecklas.
Pratade man ingenting om hur man vill ersätta Dahlén och Emil, bland annat? Pengar kan väl knappast vara ett problem för det kommande säsong.