1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3008321

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Ställde frågan till honom om han tänkte ersätta dessa på samma sätt som han ersatte Hållander o Kapanen, men denna gång bekräftade han att dom definitivt letade på dom högre hyllorna, bl a på utländska marknaden fick jag intrycket av då det känns trots allt hoppfullt.

I övrigt ett riktigt bra möte där man fick intrycket att det fanns en klar plan för framtiden.
Sedan är det bara hoppas att det inte bara är ord utan att saker verkligen går framåt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Nubben hade flera spelare klara, men som spelar fortfarande så dom kan inte släppa namnen än. Och det blir inte bara svenska spelare nästa år.

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Ok, vad skönt att man fick det bekräftat i alla fall! Då finns det hopp och tillförsikt! 🙏

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.