1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009053

Sv: Apropå nånting...
JanneH: I den bästa av världar så borde dom ju bli tvångsdegraderade snart om dom ska fortsätta hålla på på det här viset år efter år. Blir det Timrå och nykomlingarna från allsvenskan som står näst på tur?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
William Nilsson Ignberg har fasiken Gaths ögon. Kan detta vara någon man får att prestera mer än i ett kval? Gath har ju önskat någon skev att jobba med. Jag är öppen för att testa detta om vi får bort lite kontrakterade spelare.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.