+ 3
Inlägg: 3009178
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JanneH: Jag tror det beror lite på vem nykomlingen är, ifall det är AIK så kommer det pumpas in så sjukt mycket pengar i den satsningen tror jag så dom kommer nog undvika kval. Men jag tror du har rätt, HV med Blomman i båset kommer spela kvalspel igen.
Sv: Apropå nånting...
Om ni inte har sett gårdagens händelser mellan Modo - AIK kan ni gå in på hockeyallsvenskans hemsida och se när Modo skämmer ut sig, 2 st filmningar 😂😂😂
+ 10
Hur faan ska man kunna bygga ett lag när man byter sportchef ett par 3 ggr/år?
Att vi ska ha som mål att bli ett stabilt topp 6-lag tycker jag är rimligt men det vore ju trevligt om vi först kan identifiera minst två lag som är sämre. Ska vi säga HV och nykomlingen?