+ 3
Inlägg: 3009258
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Gissar att 4 matcher hade nog kunnat bli fler om motståndaren hade skadat sig. Som tur var verkar det ju ha gått bra med han Boije.
En repeat offender som i hög fart hoppar in en armbåge i huvudet på en annan spelare. Larsson ska nog vara nöjd att det stannade på 4 matcher
En repeat offender som i hög fart hoppar in en armbåge i huvudet på en annan spelare. Larsson ska nog vara nöjd att det stannade på 4 matcher
+ 6
4 matcher för karriärssläckaren.
Viktigast blir för domarna att en ramlande m0d0it ska till utvisningsbåset för svensk hockeys bästa…