Modano: Jävlar om Nubben som skulle fälla en bomb och presentera Hållander och Pärssinen till nästa säsong. Då snackar vi två nyförvärv som skulle vända i alla fall min dystra framtidssyn.
Vargher85: Ja då finns det hopp behöver några sådana profiler som drar publik sponsorer mm blir tungt med en grå massa rädda mjukisbyxor som är avhängda innan halva serien spelad. Hoppas Gath är stenhård och få bort det rädda mysa mjuka spel ur skallen på många spelare annars hejdå upp på läktaren o grina
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.