+ 4
Inlägg: 3009314
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JanneH: man måste väl ändå sätta sitt hopp till att gath har ett spelsätt som kan få andra att komma ut ur skymundan med, utöver den spets som måste in samt att våra draftade junisar fortsätter ta kliv.
ja säger inte att de blir så men de är ju de man ställer sitt hopp till enligt mig. utgår vi från premiss att precis alla spelar som förra säsongen o att spelsätt/taktik är detsamma så nej, då ser det gränslöst brunt ut oavsett vilken spets som kommer in.
ja säger inte att de blir så men de är ju de man ställer sitt hopp till enligt mig. utgår vi från premiss att precis alla spelar som förra säsongen o att spelsätt/taktik är detsamma så nej, då ser det gränslöst brunt ut oavsett vilken spets som kommer in.
+ 6
Dvs i bästa fall lyckas vi ersätta poängfabrikationen men om resten av laget fortsätter bidra lika lite som denna säsong så räcker det inte.
Hållander och Pärssinen var det visst nån som drömde om - är det bara 2 forwards som ska in i laget är det nog den nivån vi måste värva.