+ 4
Inlägg: 3009329
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JanneH: jo precis..
de ja tänker behöver ske:
1. fullgoda ersättare till ep+dalle (som inte får vara mediokra/floppa)
2. att gath sätter ett spel sätt som får fler att växa o blir en identitet
3. att barkemo, freij, genborg o eriksson gör en minst lika bra säsong o tom lite bättre
4. att harde inte spelar som denna säsong
5. att heikkinen, hartmann, lundmark, levinsson ligger runt 20p, hälften av dom närmare 30.
6. att wedda är i full gott slag
7. att målisar minst ligger runt 90%
8. få in en back till som kan ersätta skägget om han inte når upp över förra säsongens insats
det är en jävla önskelista detta o fattar att den ser ut som en utopi. allt behöver kanske inte hända för klarat kontrakt men typ
de ja tänker behöver ske:
1. fullgoda ersättare till ep+dalle (som inte får vara mediokra/floppa)
2. att gath sätter ett spel sätt som får fler att växa o blir en identitet
3. att barkemo, freij, genborg o eriksson gör en minst lika bra säsong o tom lite bättre
4. att harde inte spelar som denna säsong
5. att heikkinen, hartmann, lundmark, levinsson ligger runt 20p, hälften av dom närmare 30.
6. att wedda är i full gott slag
7. att målisar minst ligger runt 90%
8. få in en back till som kan ersätta skägget om han inte når upp över förra säsongens insats
det är en jävla önskelista detta o fattar att den ser ut som en utopi. allt behöver kanske inte hända för klarat kontrakt men typ
+ 4
Sedan hoppas vi ju så klart att Gath kan få igång några av de som trampade vatten gångna säsongen.