1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009604

Sv: Apropå nånting...
puffe4: du sitter ju och hyllar erat psykfall dock. Återgå till eran skitbok.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Pratar vi om Emil Larsson? Hur kan någon försvara honom i så fall? Hur hjärtlös kan man vara när man släcker en spelares karriär. Och hör inte ens av sig för att kolla läget?

Inte ens som en liten gest, oavsett hur lite man bryr sig om andra människor?

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Psykfall är en allvarlig diagnos. Det får stå för Dej. Är du normal då? Inte lätt aggressiv....lite mer aggressiv kanske , jobba med dej själv, innan du kastar ut diagnoser hit o dit

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.