1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009622

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Toppspelare? Njaäe, tvek på...
32 5 7 12 2 -6
Bara 2 min på botbänken dock.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
sargad: wedin har 0,63 i poäng snitt fördelat över 4 senaste säsonger.
lite bättre än t ex nygård, max lindholm, carl persson o dickinson under samma säsonger, lite sämre än t ex jonathan johnson o studenic.

skulle nog absolut säga att de kan klassas som toppspelare. sen är ju skadesituationen beklämmande.

Sv: Apropå nånting...
sargad: Han om nån är sargad. Spelade de tio sista matcherna enarmad. Väl hel så är han fortfarande en toppgubbe. Men absolut att han ska ner i lön och framtida kontrakt bör skrivas 1+1.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.