1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009638

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: sen är det ju som så att efter varje skadeperiod så tar det ca 8-10 matcher innan han är på någorlunda rätt nivå igen.
Är inte värt att förlänga till vilket pris som helst nästa gång.
För dom pengarna går det få en spelare av samma kaliber men som har betydligt bättre närvaro under en säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sitt å titt på gammal kvalrys å ta ett par stänkare nu 🥳🥳🥳
Ä så gla art vi slapp att i år...🙏
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar och vi ladd inför kvällen ⚽️⚽️⚽️
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1774511512462.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.