1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009664

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Ja precis. Vill förtydliga att jag inte har nåt mot Wedda som spelare. Men med vår sköra ekonomi så har vi inte råd att lägga dom pengarna för de få matcher vi ändå får ut.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: nej skadehistoriken är ett problem o ja hoppas att man kan enas i detta med nästa kontrakt så att kontraktet går ner.

en skadefri wedin har ett högt marknadsvärde, men blir tyvärr ohållbart för ett lag i vår kaliber med hur mycket han är borta.
för ja hoppas verkligen man hittar en lösning så han är kvar

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.