+ 9
Inlägg: 3009670
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Rabatt? Vi har betalat summor som jag inte tror många andra klubbar skulle betala. Snarare har vi fått betala en premium....
+ 1
så himla lustigt att många tror att vi ska få någon jävla rabatt på bra spelare? ofta från samma personer gnälls de om att vi ska sluta se oss som ett småstadslag.
vilka betalade vi för mkt för?`
ep: nej?
hållander: nej?
lander: nej?
dalle: nej?
wedda: sett till skador: kanske, men produktion o marknadsvärde: nej?