+ 11
Inlägg: 3009716
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: snittade drygt 0,7 pinnar på 7 matcher i JVM och snittade drygt 0,7 pinnar på 26 matcher för Almtuna... det måste ju betyda att han kommer snitta 0,7 pinnar på 52 matcher i SHL, för oss eller? Skämt åsido, äntligen lite silly här inne och naturligtvis ligger vi alla i fel tråd
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: det är nästan omöjligt att värdera om en värvning är bra eller dålig så länge som man inte vet hur många vi kommer att bryta kontrakten med.
Tar t ex Liam alla dagar i veckan före Lilja. Kan inte bli sämre och garanterat billigare.
Tar t ex Liam alla dagar i veckan före Lilja. Kan inte bli sämre och garanterat billigare.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Svårt att placera honom i dagsläget.
Hade känts given om vi satsade i HA.
Men allt beror lite på hur dyrbara kulor det är för oss med tanke på alla som ska ersättas.
Innebär det fortfarande att 3 spetsspelare ska in. Ja då kan det visa sig vara en klockren värvning.
Hade känts given om vi satsade i HA.
Men allt beror lite på hur dyrbara kulor det är för oss med tanke på alla som ska ersättas.
Innebär det fortfarande att 3 spetsspelare ska in. Ja då kan det visa sig vara en klockren värvning.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Ja han är lovande kittlar. Men tänker på den kompetens som behöver komma in för att det nånstans ska kännas tryggt så kittlar det inte särskilt mycket än så länge.
Alltså, ingen megatalang a la Björck men ändå hyggligt spännande