Sanyet: Ser ut att gå bra. Gnaget sitter kvar i omklädningsrummet.
Inlägg: 3009921
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: lugnt det modoliderna kommer rasa ihop. Dom gillar inte o ha ledning med 2 3 4 mål.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Det där friläget som dom passa bort, sa väl allt hur påslagna dom är.
+ 1