1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3010867

Sv: Apropå nånting...
Gewe: finns ju sätt att enas med hans nhl-klubb så han inte går miste om hela kontraktssumman. även om ja rent krasst tycker denna värvning låter långsökt .

men måste hålla med om att nubbens svar är det som får en att ändå fundera lite. känns som han brukar va rätt bra på att skjuta ner "dröm" rykten annars pga "för dyr" "för bra" "han måste få köra sitt race där borta" etc

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Var det inte nåt sånt för flera år sen? En spelare i Växjö som fortfarande fick lön från nåt NHL-lag samtidigt som han spelade i SHL?

För att hans NHL-lag köpt ut honom eller dylikt.
Nån import har jag för mig det var.

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Rangers lär ju rensa rejält i truppen efter sin fiaskosäsong. Omöjligt är det inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.