Inlägg: 3010867
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Var det inte nåt sånt för flera år sen? En spelare i Växjö som fortfarande fick lön från nåt NHL-lag samtidigt som han spelade i SHL?
För att hans NHL-lag köpt ut honom eller dylikt.
Nån import har jag för mig det var.
För att hans NHL-lag köpt ut honom eller dylikt.
Nån import har jag för mig det var.
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Rangers lär ju rensa rejält i truppen efter sin fiaskosäsong. Omöjligt är det inte.
+ 1
men måste hålla med om att nubbens svar är det som får en att ändå fundera lite. känns som han brukar va rätt bra på att skjuta ner "dröm" rykten annars pga "för dyr" "för bra" "han måste få köra sitt race där borta" etc