1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3010961

Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: Jo jag kan hänga på avdelning skeptisk faktiskt.

Allt hänger på resterande spelare in.

Annars är risken stor att vi sitter och snackar "ta betalt" ännu en säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: visst kan man vara skeptisk men den viktigaste värvningen är ändå Gath! Är han tränaren som kan lyfta spelare? Gör han det kommer Otto bli en hit, och vi kommer inte att sakna Dalle och EP.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Om man ska vara realistisk så tror jag detta är vår på pappret näst bästa värvning. Har svårt att se att det ska komma in 2 ytterligare starkare namn. Hoppas att ”Dahlens” ersättare som ska bli vår starkaste värvning är en riktig sniper

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.