+ 5
Inlägg: 3011203
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Zäta75: en mille?
dahlen+ep bör väl vara strax under 600.
nässén+pilö runt 300
erixons lön har vi väl med största sannolikhet redan använt
boyce ungf 50?
juel vs dichow ryktas snarlik men ett litet minus då juel va väldigt billig
ny finne, barkemo o hallquisth lär väl förhoppningsvis vara strax under 300.
tror inte vi har någon mille kvar nu. tror som sagt att vi ska vara glad om vi får in två från högsta hylla till en 1:a kedja.
men blir såklart glad om ja har fel.
dahlen+ep bör väl vara strax under 600.
nässén+pilö runt 300
erixons lön har vi väl med största sannolikhet redan använt
boyce ungf 50?
juel vs dichow ryktas snarlik men ett litet minus då juel va väldigt billig
ny finne, barkemo o hallquisth lär väl förhoppningsvis vara strax under 300.
tror inte vi har någon mille kvar nu. tror som sagt att vi ska vara glad om vi får in två från högsta hylla till en 1:a kedja.
men blir såklart glad om ja har fel.
Sv: Silly Season 2026-27
Lägger den här igen lite omgjord.
Pääjärvi och Lilja måste bort från truppen.
Ny, ny, Genborg
Ny, Lander/Eriksson, Wedin
Hartmann, Lander/Eriksson,
ny
Heikkinen, Levinsson, Walli/Lundmark
Övr. Walli/Lundmark, Westfält, juniorer
Pääjärvi, bryt kontrakt
Lilja, bryt kontrakt
Pääjärvi och Lilja måste bort från truppen.
Ny, ny, Genborg
Ny, Lander/Eriksson, Wedin
Hartmann, Lander/Eriksson,
ny
Heikkinen, Levinsson, Walli/Lundmark
Övr. Walli/Lundmark, Westfält, juniorer
Pääjärvi, bryt kontrakt
Lilja, bryt kontrakt
+ 2
Nu vet jag inte hur Nubben och sportrådet tänker. Men det får vi snart se. Kvalitet måste in helt klart. Rejäl kvalitet. Utan att vi blir ruinerade