1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3011275

Sv: Silly Season 2026-27
Andersson: så jävla skönt att inte Kalmar är en kandidat längre!

Dom jävla resorna ner till den avkroken och den hallen hade varit sjukt sega!

Men kul jävla uppstickarlag med lyckade värvningar och bra ledning!

Går proppen ur Kalmar nu eller kommer dom klara en säsong till i toppen av HA?

Kul att se vilket lag som ploppar upp i SHL!
Det värsta som kan hända är att m0d0 snubblar upp och det finns ju fördelar med det med.

Burkölen mot BIK i final med Burkölen som vinnare med Barkemo till oss efteråt känns mest lockande just nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.