Andersson: Nej självklart måste en förstaback in samt starka ersättare till Dahlen och EP. Jag räknar inte Kivenmäki som ersättare till någon av dessa två utan han är en spelare för 2:a kedjan.
Detta ovan krävs enligt mig om vi ska ha chansen att nå topp 6 som är det uttalade målet enligt Nubben på mötet nyss.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Detta ovan krävs enligt mig om vi ska ha chansen att nå topp 6 som är det uttalade målet enligt Nubben på mötet nyss.