1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3011434

Sv: Silly Season 2026-27
Andersson: Haha. Finnen och Danielsson är de enda forwardsen in på rykte.

Modano är i upplösningstillstånd.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: faktum är ju att Modano ändå har en poäng i att vi väger för lätt som lag och vi är på tok för snälla. Vi skulle behöva få in lite tyngd och elakhet och de spelare vi har med lite storlek får fan tuffa till sig. Jag tänker på Walli, Lundmark och Barre. 3 lite större killar som gärna får spela betydligt mer hårt och grisigt, kommande säsong. Sedan måste vi försöka bryta några befintliga kontrakt. Vi kan inte ha en 3-4 kompletta kedjor med bara bredd

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Danielsson hoppas jag att vi inte tar in. Nej tack!

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Dä räck för att spel i Div 1 28/29...
Dä räck int mä Nykänen

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.