Gathlopp: Tredjelinan med Levinsson och Lilja började ändå växa fram till något väldigt konkurrensmässigt där ett tag, antar att det var i samband med JVM-veckorna. Inte någon större produktion men en habil tredjelina som växte i takt med Levinssons acklimatisering till sin centerroll och till ligan. Sen går Levinsson givetvis och blir skadad, allt får rivas upp och man vill fullt rimligt bereda Linus mer plats.
Jag skulle vilja säga att det var den mest dynamiska omgivning vi hittade åt Heikkinen, problemet är bara att laget inte direkt var byggt för att ha en sån kille i en tredjelina. Inte minst när Wedin samtidigt var skadad, man behövde hitta på vad fan som helst för att hitta en produktion vilket vi lyckades minst sagt halvdant med.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag skulle vilja säga att det var den mest dynamiska omgivning vi hittade åt Heikkinen, problemet är bara att laget inte direkt var byggt för att ha en sån kille i en tredjelina. Inte minst när Wedin samtidigt var skadad, man behövde hitta på vad fan som helst för att hitta en produktion vilket vi lyckades minst sagt halvdant med.