1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3012402

Sv: Silly Season 2026-27
Sanyet: Absolut de e där jag tror vi hittar spets o lite erfarenhet hoppas att rådet har ögonen på den sidan!!!!🤣😎😎😎🇱🇸🇱🇸

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Ja, det vi behöver är målskyttar sk snipers. Målskyttet har varit vårt problem vi har förlitat oss nästan enbart på Dahlen som gjorde en stor del av våra mål. Så det måste in 1-2 målskyttar under denna silly om det ska kännas bra.
Helst från Nordamerika med erfarenhet och beprövat målskytte. Hoppas att vi får in minst iaf 1 riktigt kanonvärvning.

Jobba Nubben och Zäta!

Vi lär höra en del nyheter om truppen under denna och nästa vecka helt säkert.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.