Rip Kirby: Vad vi härinne behöver är en rejäl dos av riktiga nyförvärv som förhoppningsvis kommer att lyfta vårt älskade Timrå o de ska vara från översta hyllan utan knussel utan ta av dom stora slantarna nu då blir alla härinne glada o mjuka!!!🤣🤣😎🇱🇸🇱🇸
Inlägg: 3012454
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Tror detta kanske redan avhandlats här men Öby Olsen går till Färjestad.
+ 1