Inlägg: 3012555
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Cobbel: Givet de namn vi vet nu så är detta sämre än föregående säsong. Med denna uppställning blir det kvalspel. 2 nya spets till 1:a femman, varav en center. 1 eller 2 nya till 2:a femman. Inklusive Kivenmäki. Resterande forwards flyttas ned i hierarkin. Pääjärvi redan borta + Lilja får se sig om efter annat lag.
Sv: Silly Season 2026-27
Cobbel: kan funka om Wedda håller sig hel. Sedan kanske Genborg drar på JVM igen? Han har väl fortfarande åldern inne
Sv: Silly Season 2026-27
Cobbel: Vi lär väl behöva fler än 1 senior som extra spelare? Riktigt skört om Wedin ska vår bästa ytter också. Westfält, Levinsson och Lundmark alla på 4 kedjor.. hmm #hjälp. Hoppas som du också nämner att det hottas upp ett snäpp till på vissa positioner.

Heikkinen - Eriksson - Otto
Walli/Westis - Lander - Hartmann
Westfält/Walli - Levinsson - Lundmark
Extra Lilja/Junis
Hade ju varit nice och få se något sånt här också. Sen vill man väl så klart hotta upp några av positionerna, men givet de namn som vi vet just nu.