Andersson: Tänker du att han ska likna honom i spelsätt? För dom är ju inte så snarlika på så sätt.
Knylan jämförde honom med Hampus Larsson i senaste domustrappan, och det tycker jag är en bra jämförelse. Tvåvägsback som är användbar i dom flesta spelformer.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Knylan jämförde honom med Hampus Larsson i senaste domustrappan, och det tycker jag är en bra jämförelse. Tvåvägsback som är användbar i dom flesta spelformer.