RYGG HANS: Tänker att båda assarna har bättre hockeyhjärnor än vad expertisen på HS tror. Tror det kan bli bra det dära så länge dom får ett vettigt lag att jobba med.
Jåkkinen: Går väl att ifrågasätta SHL-erfarenheten bland dessa tränare? Gath är rätt grön på SHL-nivå och bakom det har han två st som är ännu grönare. Finns anledningar att vara orolig, minst sagt.
Jåkkinen: Hoppas Gath eller Molinder får ordning på defensiven, så fort vi hamnade under press så blev det fullständig hönsgård i försvaret, ingen visste vad dom skulle göra. Har svårt att skylla allt på spelarmaterialet.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer