1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3015695

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: jag tror faktiskt att den här föreningen är på rätt väg med sportråd och dom som sitter i ledande ställningar. Jag tror även på den nya tränarkonstallationen. Men jag är å andra sidan obotlig optimist!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag tror också sportråd är helt rätt väg att gå, och framtiden för de flesta hockeyföreningar. Heldre ett sportråd som diskuterar igenom värvningar beslut och färdriktningar , än en enskild person som näst intill ensamt tillåts köra sitt eget race, endast med ett gäng nickedockor runt omkring sig.
Nubben nämde det väl också i ett avsnitt av Domustrappan...Att det är skönt att ha några att bolla ideer och tankar med .och hela den biten..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...