Paninaro: Tappar vi 1-2 av våra juniorer så är vi antagligen körda, ja. Då väntar nog kval. Vi har tillräckligt stora utmaningar att få ihop ett slagkraftigt lag utan att viktiga kuggar ska dra till NHL. Det finns andra som borde checka ut sas.
Men det förändrar inte er situation att ni just nu och antagligen 10 år framåt spelar i HA. Kmr vi ner på ett besök så pissar vi ner er som senast. Varmt och skönt då va?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det förändrar inte er situation att ni just nu och antagligen 10 år framåt spelar i HA. Kmr vi ner på ett besök så pissar vi ner er som senast. Varmt och skönt då va?