Rip Kirby: Vill önska alla trevliga (ett fåtal?) och övriga Tirmåiter en särdeles Glad Påsk. Även om vissa förblindas av nåt patetiskt nonsens-hat, så tror jag vi alla vill se våra derbyn i finserien framledes. Wifsta och Alfredshem hör ihop, typ. Förstår att yngre och ett fåtal äldre medlemmar inte förstår symbiosen, men för oss som inser det önskar jag er en fin framtid.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Förstår att yngre och ett fåtal äldre medlemmar inte förstår symbiosen, men för oss som inser det önskar jag er en fin framtid.