Om vi inte bryter med minst en spelare och sedan hamnar vi i kval, då har vi inte ens försökt. Det här kommer isf vara en sak som jag kommer lacka på under säsongen. Detta kommer få mig att vilja sparka alla igen och vips så har man noll förtroende ännu en gång.
Det måste finnas en gräns för vad man bör kunna prestera för att vara kvar. Signaler är fan fan viktigt för att man ska få tillbaka tron.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det måste finnas en gräns för vad man bör kunna prestera för att vara kvar. Signaler är fan fan viktigt för att man ska få tillbaka tron.