jk: Vilken ansträngning att säga det i april till en journalist när man vet att man har 100+k i månaden. Fan vad stor och grym han är! HYLLA LILJA! Han är så tuff och cool och vettig!
Folk är så otroligt naiva.
Vi har tappat Hållander, Kapanen, Dahlén och EP. Lilja ska rädda oss, för han mådde dåligt och nu mår han bra. Hjälten Lilja.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Folk är så otroligt naiva.
Vi har tappat Hållander, Kapanen, Dahlén och EP.
Lilja ska rädda oss, för han mådde dåligt och nu mår han bra. Hjälten Lilja.