Gathlopp: Klubben underskattar dessutom supportrarna. Jag vill inte ha varken Lilja eller Pääjärvi här. Hade velat skicka dom redan under säsongen. Det blir så jävla svårt att älska kommande trupp när man redan är less på flera av dom, även Forsmark. Som också fick nytt 3 år.
Blir nog bara ett medlemskap. Är inte sugen alls att sponsra denna idioti. Tydligen verkar enda sättet att säga ifrån vara att bojkotta. Annars verkar man bara vara en jobbig KUND. Japp dom ser oss som KUNDER. Blir väldigt tydligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Blir nog bara ett medlemskap. Är inte sugen alls att sponsra denna idioti. Tydligen verkar enda sättet att säga ifrån vara att bojkotta. Annars verkar man bara vara en jobbig KUND. Japp dom ser oss som KUNDER. Blir väldigt tydligt.