1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3016578

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Ja förfan, håller med dig till 100% han måste bli så sjukt mkt bättre än vad han var säsongen som var. Men jag tycker att många gånger så hade han ju sån jävla otur bara. Öppen kasse, skjuter och målvakten får ut klubban exakt rätt osv..

Jag tycker du är konstruktiv så det är ingen fara!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Ja det är en jävla otur att vara klappkass i 52 omg och låta sopan fortsätta spela som en j12 istället för att släppa fram någon framtid från J20. Nä här ska senil Nubben o dito Tommy visa hur man gör rulla på rulla på tills verkligheten kom ikapp fuskbygget. Men fy den som kritisera farbror Backlund Nubben i våran fina familj klubb så ska de få sitta säkert till de själv vill sluta ingen ska känna press här inte

Sv: Apropå nånting...
Freijs facit, spelat 2/8 matcher. Spelar inte heller just nu när hans lag möter Genborgs lag för andra gången de senaste dagarna
Uppladdat:

500x0-img4887.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer