Knylan: Jo nog är det rätt glasklart att han håller på att fasa ut sig själv. Tänker att det är många som tar varje chans dom får att kasta skit på Nubben bara för att. Han får ju liksom klä skott för Kapanens tillkortakommanden med, inte bara sina egna alltså.
Jag ser också att det behövs nya & fräscha ögon på sportchefsposten utan att för den sakens skull gnälla ihjäl mig på varje uttalande Nubben gör i media.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag ser också att det behövs nya & fräscha ögon på sportchefsposten utan att för den sakens skull gnälla ihjäl mig på varje uttalande Nubben gör i media.