Rico01: Jag har inget konkret namn, nej. Men en crazy idé, om man inte har någon självklar kandidat, är väl att göra som man gjorde när Nubben bröt kontraktet för HV?
"Vem skulle vara bättre och som vi skulle kunna få till Timrå" summerar nog klubbens självbild rätt bra i dagsläget. Jag respekterar din åsikt och säger inte att jag har rätt och du fel, men jag tror att klubben skulle må rätt bra av lite offensivt nytänk. Och, ja: sportrådet är en lite frisk fläkt. Jag hoppas verkligen, verkligen att det kan pusha lagbygget/kravbilden utanför Nubbens ramar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Vem skulle vara bättre och som vi skulle kunna få till Timrå" summerar nog klubbens självbild rätt bra i dagsläget.
Jag respekterar din åsikt och säger inte att jag har rätt och du fel, men jag tror att klubben skulle må rätt bra av lite offensivt nytänk.
Och, ja: sportrådet är en lite frisk fläkt. Jag hoppas verkligen, verkligen att det kan pusha lagbygget/kravbilden utanför Nubbens ramar.