Hade varit riktigt kul om Karlskoga går upp i SHL. Så många år som de har varit med i toppen så bör ju den där spiken slås in i kistan någon gång. Jäklar vad pamparna kommer svettas om det sker!
Hockeydynamit97: De är mer än välkomna. Men det slutar väl med att Barkemo har ett gällande kontrakt med BIK om de går upp i så fall, så går man miste om ett guldkorn.. 🤪
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer