DrCox: Välkommen till storebrors gästbok och Glad Påsk. Kul att ni vill vara en del av eliten på ngt sätt, och vad passar bättre än att göra det hos Storebror, som sagt. Hur har ni det förresten där nere i de lägre divisionerna? Tränarmogulen Freddan styr och ställer va? Nästa är blir det derbyn mot Hudik kanske, men kul ändå… Tar mig en tur till hockeymuseet när jag har vägarna förbi. Pöss!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kul att ni vill vara en del av eliten på ngt sätt, och vad passar bättre än att göra det hos Storebror, som sagt.
Hur har ni det förresten där nere i de lägre divisionerna? Tränarmogulen Freddan styr och ställer va?
Nästa är blir det derbyn mot Hudik kanske, men kul ändå…
Tar mig en tur till hockeymuseet när jag har vägarna förbi.
Pöss!