NotAChipmunk: Risky projekt..Han får antagligen staty där nere eller iaf någon form av hjältestatus om han tar Ät ägg till slutspel... Är det en gång på 8 år de tagit sig dit? ..trots att man satsat friskt. Hade naturligtvis önskat honom lycka till om det inte gällt just Ät ägg .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är det en gång på 8 år de tagit sig dit? ..trots att man satsat friskt.
Hade naturligtvis önskat honom lycka till om det inte gällt just Ät ägg .