jk: Det där ser ju ruskigt brunt ut på pappret dock. Det slutar ju bara med att vi ersätter Dahlén och EP med spelare som kan spela fram. Men att vi tappar massa målskytte.
En riktig sniper måste in. Med tanke på att alla lag i princip söker en toppcenter så är det ju bara att fetglömma att centern kommer vara av den digniteten.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En riktig sniper måste in. Med tanke på att alla lag i princip söker en toppcenter så är det ju bara att fetglömma att centern kommer vara av den digniteten.
Ytterligare spets MÅSTE in!